18 april  •

Jaarverslag 2020

We kijken terug op een ongekend bewogen jaar. Een jaar waarin het coronavirus domineerde en een enorme impact maakte op onze gezamenlijke business en ieders persoonlijke leven. Dit jaar bracht dan ook vele uitdagingen, leermomenten, trots en verbondenheid. In dit jaarverslag staan we daarom stil bij de mooie samenwerking met onze partners en collega’s, en blikken we met vertrouwen vooruit.

De belangrijkste toetssteen voor de evaluatie van 2020 is onze missie: Duurzame groei. Van onze mensen, van onze relaties, van onze business en van de wereld waarin we actief zijn. Op deze punten hebben we onze organisatie het afgelopen jaar weten te versterken. De crisisperiode bevestigde wat een geweldige collega’s we hebben. Daarnaast is de relatie met onze partners, zowel met onze retailklanten als met onze leveranciers, verder gegroeid. En we zijn trots dat we in 2020 twee nieuwe klanten mochten verwelkomen: PraxisTuin en Jumbo Supermarkten.

Next Generation
Ook in 2021 speelt het coronavirus een grote rol. Toch kijken we vol vertrouwen naar het huidige jaar en de jaren erna, want bij Royal Lemkes richten we ons op de lange termijn. Daarom is het thema van dit jaarverslag ‘Next Generation’ en staan onze eigen (klein)kinderen in de schijnwerpers: onze grootste bron van liefde en inspiratie. Voor hen proberen we ons bedrijf en de keten van kweker tot consument steeds verder te verduurzamen. En op een eerlijke en transparante manier zaken te doen.

Klik hier om het verslag te lezen: https://onlinetouch.nl/royallemkes/jaarverslag-2020