Werken als

Management assistent

MBO
Medior/Senior
Bleiswijk
24-28 uur
Solliciteer direct
Maatschappelijk bewust bedrijf dat gelooft in duurzame groei
Dynamische functie in een uitdagende retailbranche die razendsnel innoveert
Aan de slag in een open en enthousiast team

Wat ga je doen?

Als Management Assistent ondersteun je het directieteam, en met name de algemeen directeur Huib Kranendonk. Je beheert zijn agenda en e-mails, organiseert vergaderingen en bijeenkomsten. Je schakelt moeiteloos tussen verschillende taken en werkt samen met onze afdelingen Marketing, Communicatie, HR en Facility.

Verder speel je een coördinerende en ondersteunende rol bij de organisatie van opleidingen, cursussen en trainingen vanuit onze interne Plantify Academy. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:

  • Het regelen van de zakenreizen voor het directieteam
  • Het monitoren en vastleggen van acties die voortkomen uit het DT-overleg
  • Het onderhouden van contacten binnen en buiten de organisatie
  • Het plannen en ondersteunen van interne evenementen (zoals de Business Update en Sales Overleg) en regelen van vergaderingen op externe locaties
  • Overige secretariële werkzaamheden
  • Relatiegeschenken voor medewerkers en partners
  • Het regelen van trainingen voor onze BHV’ers

Wat breng je mee?

Je werkt zelfstandig, bent vasthoudend en hebt een pragmatische inslag. Je kunt snel schakelen en staat stevig in je schoenen. Door prioriteiten te stellen en accuraat te werk te gaan weet je op een gestructureerde manier deadlines te halen. Je bent gedreven, werkt graag samen om tot een goed resultaat te komen en legt de lat hoog in je streven naar kwaliteit. Je bent stressbestendig, zodat je het hoofd koel houdt op drukke dagen. Verder:

  • Een afgeronde MBO-opleiding
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
  • Ervaring met Office 365 is een must
  • Je vindt het leuk om te puzzelen in agenda’s
  • Heb je een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Ben je nauwkeurig, flexibel en efficiënt
  • Je bent proactief, zelfstandig en resultaatgericht

Eén groene familie

Bij Royal Lemkes werk je met zo’n 250 collega’s aan een groenere wereld. We lopen voorop in een sector die snel verandert, dat merk je en dat voel je. Net zoals je aan alles merkt dat we een familiebedrijf zijn. Onze missie luidt dan ook: duurzame groei. Van onze mensen, onze relaties en de wereld om ons heen. Want bij Royal Lemkes krijg je de mogelijkheid om je eigen ontwikkeling vorm te geven. Wie je ook bent en wat je achtergrond ook is: jouw persoonlijkheid, talenten en ideeën doen ertoe.

Pluk de voordelen!

Bij Royal Lemkes krijg je de mogelijkheid om je eigen ontwikkeling vorm te geven. Wie je ook bent en wat je achtergrond ook is: jouw persoonlijkheid, talenten en ideeën doen ertoe. Je hebt in deze functie de flexibiliteit om jouw uren te verdelen over 3, 4 of 5 werkdagen, afhankelijk van wat het beste bij jouw schema past. Verder:

  • Dynamische functie bij ons familiebedrijf met zo’n 250 collega’s
  • Een aantrekkelijk, marktconform salaris, 8,25% vakantiegeld, 1% eindejaarsuitkering en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Fijne groene en duurzame werkplek
  • Alles wat je nodig hebt voor effectief thuiswerken
  • Veel vrijheid in het organiseren van je werk
  • Opleidingen, cursussen en trainingen vanuit onze Plantify Academy
  • Onbeperkt gebruik kunnen maken van ons online leerplatform van GoodHabitz
  • Gratis lidmaatschap van onze Personeelsvereniging die diverse activiteiten organiseert.

LET’S PLANTIFY® YOUR FUTURE

Enthousiast geworden en wil je meer weten over deze vacature? Jacqueline, beantwoordt graag jouw vragen via Jacqueline.van.idsinga@royallemkes.nl. Meteen solliciteren? Dat kan natuurlijk ook. Stuur een mail met jouw motivatie en CV naar hr@royallemkes.nl