
Werken als
Teamleider Commerciële Binnendienst – Actiehandel
Jouw rol als Teamleider Commerciële Binnendienst
-
Als teamleider geef je leiding aan het team actiehandel binnen de commerciële binnendienst. Dit team is verantwoordelijk voor het organiseren en coördineren van promoties en acties voor klanten.
- Vertalen van afdelingsdoelen naar een concreet teamplan met heldere resultaten. Aansturen en coachen van een team van enthousiaste binnendienstmedewerkers.
- Verbeteren van werkprocessen en signaleren van kansen voor vernieuwing en efficiency, waarbij je verbeterprojecten initieert en begeleidt.
- Bewaken van de voortgang en resultaten van het team en hierover helder rapporteren.
- Zorgen voor goede afstemming en samenwerking met de andere binnendienstteams en betrokken afdelingen.
Jij zorgt met jouw team dat deze trajecten van begin tot eind soepel verlopen, van order tot uitlevering. Daarbij werk je nauw samen met collega’s van de andere binnendienstteams, inkoop, sales en andere afdelingen.
Wat je gaat doen
GROEI JIJ MET ONS MEE?
Bij Royal Lemkes geloven we dat mensen het verschil maken. Jij krijgt bij ons de ruimte om je eigen functie mede vorm te geven en je verder te ontwikkelen — zowel vakinhoudelijk als persoonlijk.
Via onze Plantify Academy en het online leerplatform GoodHabitz kun je kiezen uit een breed aanbod aan opleidingen, cursussen en trainingen.
Wat je achtergrond ook is: jouw persoonlijkheid, talent en ideeën doen ertoe. We groeien samen.
Jij brengt mee
- Je voelt je thuis in een commerciële en dynamische omgeving. Je houdt overzicht, stelt prioriteiten en weet met jouw team resultaten te boeken in een organisatie die volop in beweging is.
- Afgeronde hbo-opleiding in een commerciële, economische of bedrijfskundige richting (pré).
- Minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring, bij voorkeur binnen de sierteelt of retail.
- Sterke communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels.
- Proactieve en resultaatgerichte instelling, met oog voor mens en proces.
- Coachende leiderschapsstijl: je geeft richting, maar laat ruimte voor eigen initiatief.
- Positieve, samenwerkingsgerichte houding — je denkt in oplossingen en schakelt gemakkelijk met verschillende afdelingen en externe partijen.
Wat wij belangrijk vinden:
Eén groene familie
Royal Lemkes is Europees marktleider in het leveren van planten aan grote, vooraanstaande retailers zoals IKEA, Kingfisher, Praxis, OBI, B&Q, Jardiland, Truffaut, ALDI en Jumbo. We professionaliseren en innoveren, bijvoorbeeld met slimme data-analyses en logistieke oplossingen. We zijn trots te zijn uitgeroepen tot ‘World class Work place 2023-2024’. We werken in een duurzaam en groen kantoor: planten aan de wanden, een echt vintage plantenkas als vergaderruimte, vierduizend zonnepanelen, ledverlichting, warmtepompen en een volledig elektrisch wagenpark.
Wat jij van ons mag verwachten
- Salaris tussen de € 3.840 en € 5.633 bruto per maand*, afhankelijk van je ervaring.
- 26 vakantiedagen* met de mogelijkheid om bij te kopen.
- 8,25% vakantiegeld + 1% eindejaarsuitkering.
- Goede pensioenregeling.
- Opleidingen via Plantify Academy en onbeperkt toegang tot online trainingen (GoodHabitz).
- Elke donderdag gratis planten mee naar huis (Leuk voor Thuis) en planteninkoop tegen inkoopprijs.
- Versbereid lunchbuffet tegen een kleine vergoeding.
- Borrels en sportactiviteiten via Plantify Activities.
*op basis van 40 uur.
KLAAR OM TE GROEIEN?
Enthousiast geworden en wil je meer weten over deze vacature of over de sollicitatieprocedure? Tamara van Duijn, HR business partner, beantwoordt graag je vragen. Stuur je e-mail naar tamara.van.duijn@royallemkes.nl. Liever telefonisch contact? Bel dan op 010 524 38 00.
Meteen solliciteren? Klik dan op de solliciteerknop!
We werven voor deze vacature zonder inzet van externe bureaus. Contact hierover door externe bureaus wordt niet op prijs gesteld.
Let’s plantify® your future.
