Wat ga je doen?
Samen met je collega’s van het Commerciële Binnendienst Team ben je verantwoordelijk voor het orderproces van de klant. Je bent voornamelijk bezig met het managen van de verwachtingen van de winkels, van bestellen tot en met de levering aan de klant. Om dit goed te doen, heb je veel contact met klanten via e-mail, telefoon of chat. Daarnaast signaleer je verbeterpunten en draag je passende oplossingen aan.
Je belangrijkste taken zijn
- Dagelijks contact met klanten via e-mail, telefoon of chat
- Het begeleiden van het orderproces, van bestellen tot en met levering aan de klant
- Administreren van orders, leveringen, klachten en verbeterpunten.
- Klachten in behandeling nemen en proactief opvolgen richting de winkels
Wat breng je mee?
Jij bent een enthousiaste, open en accurate collega. Om de gewenste
resultaten te behalen beschik je over goede communicatieve en
sociale vaardigheden. Je bent een doener en een echte teamplayer die
van dynamiek houdt in het werk. Daarnaast ben je iemand van de
details en werk je heel gestructureerd. Verder:
- Heb je een MBO 4 werk- en denkniveau
- Klant- en servicegerichtheid
- Ervaring met B2B en operationele processen
- Naast Nederlands, spreek en schrijf je vloeiend Italiaans
- Een goede beheersing van de Duitse taal is een pré
- Affiniteit met, ervaring binnen de plantensector is een pré
Wat ontvang je van ons?
- Enthousiast team met gezellige collega’s
- Een salaris tussen de € 2700,- € 3400,- per maand op basis van 40 uur
- Inschaling is afhankelijk van je ervaring.
- Reiskostenvergoeding van € 0,21 per km
- 26 vakantiedagen (met de mogelijkheid om vakantiedagen bij te kopen)
- 1% eindejaarsuitkering
- 8,25% vakantiegeld
- Goede pensioenregeling
- Onbeperkt gebruik kunnen maken van online trainingen